No post ne demektir, amaci nedir?

No post; Giriş yapmış olan misafirlerin hesaplarına ön büro dışındaki, otelde bulunan ve sistemsel olarak opera ile haberleşmesi olan diğer hizmet noktalarından (Micros, Ra vb.) harcama kayıtları gelmesini durdurmak için kullanılan özelliktir. Bu özellik ödeme sorunu yaşanılan misafirlerde hesaplarını kontrol altına alabilmek için, hesabını erkenden kapatan misafirlerin sonrasında yapacakları extra harcamaları kontrollu takip edebilmek için kullanılabilir. Bu özellik devreye alındığında, diğer hizmet noktalarından gönderilmek istenilen harcamalar sistemsel olarak yapılamaz ve kullanıcıların kendi ürün ekranlarında No post olduğunu açıklar ve resepsiyon ile görüşülmesini içeren bir mesaj görünür, 

İşlem, Rezervasyon kartında ana ekranda veya More Fields ekraında No Post kutucuğu işaretlendiğinde devreye girer.

 

 

Rezervasyon kartında bir kırmızı kutucuk oluşur.

 

 

No Post olan odaya Opera tarafında da harcama eklemek istenildiğinde aşağıdaki uyarıcı mesaj ekrana gelir.

 

 

 

 

Buradaki bilgiler sorunu çözmenizi sağladı mı?

Evet Hayır

Aradığınızı bulamadınız mı?

Probleminizi uzman ekiplerimizle birlikte çözmek için E-Destek platformumuzu kullanabilirsiniz.

Protel E-Destek