Walk-in odalar Istatistiklere Neden Yansimaz?

Walk in yöntemi ile girişini yaptığımız rezervasyonlarımız eğer gün sonu işlemleri sonrası istatistiklere Walk in olarak yansımaz ise, rezervasyon açılış yöntemi ile ilgili bir sorun var demektir.

Walk in rezervasyonlarının girişi NEW RESERVATION yerine, ARRIVAL menüsü altındaki WALK IN bölümü ile yapılmalı ve rezervasyon adımının son hamlesinde, check in alma sorununa YES denilmelidir.

 

 

Walk in rezervasyonlar, rezervasyonsuz direk gelen misafirler olması itibariyle anında girişi yapılabilmesi için, temiz oda ataması rezervasyon aşamasının son adımında yapılmalıdır.

Eğer otelde MARKET, SOURCE veya ORIGIN bolumlerinden de walk in rezervasyonlar takip edilmek istenirse, bu bölümlerde de ilgili Walk in kodu seçilmelidir.

Bu adımlar ile açılan walk in rezervasyonların REZERVASYON STATU' leri WALKIN olur ve raporlara sorunsuz olarak yansır.

Not: Son aşamada check in alınmaz ise rezervasyon statusu yine WALKIN görünür ancak raporlara yansımaz!

 

 

 

 

 

 

Buradaki bilgiler sorunu çözmenizi sağladı mı?

Evet Hayır

Aradığınızı bulamadınız mı?

Probleminizi uzman ekiplerimizle birlikte çözmek için E-Destek platformumuzu kullanabilirsiniz.

Protel E-Destek