Ar modulunde fatura transferi nasil yapilir?

Misafirlerin Cari ( Açık ) faturaları check out yaptıktan 1 gün sonra otomatik olarak AR modülüne düşmektedir. İlgili kullanıcılar tarafından günlük kontrolü yapılarak her birinin kendi Cari kartına transferi düzenli olarak yapılmalıdır. 

 

Bu işlem için AR ana menüsünden TRANSFER F/O DATA alt menüsüne opera şifreniz ile giriş yapınız.

 

 

Açılan sayfada üst bölümde arama kriterini görebilirsiniz. Bu adımda önce ilgili Profile ait olan fatura veya faturalar transfer öncesi incelenmelidir. İlgili SAHIS/ŞİRKET/ACENTA profilini X ile işaretleyerek, FOLIO seçeneği ile faturanın detaylı dökümünü görüntüleyebilir veya yazdırabilirsiniz.

 

 

- DETAILS seçeneği ile kesilen faturanın kasa ekranına ulaşabilir ve buradan da yine folio alabilirsiniz.

- EDIT ile harcama kalemlerinin detayını inceleyebilirsiniz.

- PROFILE ile fatura kesilmiş olan SAHIS/ŞİRKET/ACENTA profilini inceleyebilirsiniz.

 

 

Fatura incelemesi yaptıktan sonra İlgili SAHIS/ŞİRKET/ACENTA profilini X ile işaretleyerek, TRANSFER edebilirsiniz, bu işlemi yapmadan önce sistem size aşağıdaki soruyu soracaktır ve YES diyebilirsiniz.

 

 

Transfer edilen faturalar artık bu ekranda görünmeyecektir.

 

 

Transfer etmiş olduğunuz fatura ve Cari kartını ( profilini) incelemek için yine AR ana menüsünden ACCOUNT MAITENANCE alt menüsüne opera şifreniz ile giriş yapınız.

 

 

Açılan sayfada Cari kartlarını ( Ar numarası olan SAHIS/ŞİRKET/ACENTA profillerini) görebilirsiniz. Faturalarını incelemek istediğiniz Cari kartı seçerek SELECT butonuna basınız.

 

 

 

Seçmiş olduğunuz Cari karta transfer edilmiş olan faturaları görebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

Buradaki bilgiler sorunu çözmenizi sağladı mı?

Evet Hayır

Aradığınızı bulamadınız mı?

Probleminizi uzman ekiplerimizle birlikte çözmek için E-Destek platformumuzu kullanabilirsiniz.

Protel E-Destek