• Anasayfa
  • OPERA
  • Portal Plus' a Opera foliolarinin dusmemesinde kullanıcıdan kaynaklı nedenler nelerdir?

Portal Plus' a Opera foliolarinin dusmemesinde kullanıcıdan kaynaklı nedenler nelerdir?

Portal Plus'a folioların gelmemesinin kullanıcıdan kaynaklı nedenlerini aşağıdaki sıralayabiliriz.

 

1- Aşağıdaki gibi fatura yanlışlıkla routing yapılan GROUP profiline kesilmiş olabilir. Group profillerinin yapıları gereği mali geçerliliği olmaması nedeniyle kesilen faturalar oluşmamaktadır.

 

 

Bu şekilde group porfiline kesilen faturaları düzeltmek için, yine yanlış olan grup profilini seçerek bir PM açılmalı ve önce ters fatura kesilmeli, ( bu bir önceki kesilen faturanın operada geri iadesi içindir) sonrasında aynı PM de 2. pencerede doğru olan Şirket, Acenta veya Munferit profil routing yapılarak fatura yeniden kesilmelidir. Group profiline fatura kesilemez.

 

2 - Rezervasyon kartında bulunan Print or Email kutucugu NONE secilmiş olabilir, NONE seçili olan rezervasyonların faturaları Portal Plus'a gelmemektedir. None seçeneği sadece, Portal plusda Micros kanalaı olan işletmelerde Micros için kullanılan her gün check out / Check in yapılan özel PM lerde seçilmeli, diğer tüm oda ve PM lerde seçilmemelidir.

 

 

Bu örnekteki gibi NONE seçilmiş olan rezervasyonların düzeltilmesi için destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.

Buradaki bilgiler sorunu çözmenizi sağladı mı?

Evet Hayır

Aradığınızı bulamadınız mı?

Probleminizi uzman ekiplerimizle birlikte çözmek için E-Destek platformumuzu kullanabilirsiniz.

Protel E-Destek