• Anasayfa
  • MICROS
  • EM'de eklenen yeni ürünün, paket oluşturulup atıldığında şubenin operasyonunda görüntülenmemesi sorunu

EM'de eklenen yeni ürünün, paket oluşturulup atıldığında şubenin operasyonunda görüntülenmemesi sorunu

  • Enterprice Management'a giriş yapılır.
  • Point Of Sale sekmesine girilir.
  • Buradan Menu Items seçilerek ürünlerin gönderimi yapılmalıdır.
  • Ürünler ilgili mağazaya gönderildikten sonra paket oluşturulup, mağaza içeri alınır.

Sorun Çözülür.

Buradaki bilgiler sorunu çözmenizi sağladı mı?

Evet Hayır

Aradığınızı bulamadınız mı?

Probleminizi uzman ekiplerimizle birlikte çözmek için E-Destek platformumuzu kullanabilirsiniz.

Protel E-Destek