• Anasayfa
  • MICROS
  • Yemeksepeti'nden siparişler düşmüyorsa ne yapılmalıdır?

Yemeksepeti'nden siparişler düşmüyorsa ne yapılmalıdır?

  • Yemeksepeti Order Monitor (ysitemmapper.exe) açılır.
  • Düşen siparişlerin incelenmesi gerekir. Standart olarak son 60 dakikadaki siparişler karşımıza gelecektir. Bu süreyi biraz uzatıp daha uzun aralıktaki siparişleri gözlemlemeliyiz.
  • Eğer buraya bize iletilen tarihlerde düşmemiş bir sipariş gelmemişse ve "protel ys-micros integration service" çalışıyorsa konuyu  teknikdestek@yemeksepeti.com'a bildirmeliyiz.
  • Eğer düşmüş ve alındı/imported alanı "no" olan siparişler varsa bunları incelemek gerekecektir.
  • Siparişe tıklamadan order monitor üzerindeki ID alanları göster parametresi aktif edilir ve verdiği uyarıdan çıkarımlarda bulunulur. 'Menu item,       combo item, http, service total, pos api device, pos api employee' gibi uyarılar yazacaktır.
  • Menu item ile ilgiliyse ve Em kullanılıyorsa ürün işletmeden çıkartılmış olabilir. Em'den tekrar aktarmak gerekir. Ürünün menü kalemi sınıfı silinmiş de olabilir.
  • Combo item ile ilgiliyse yemeksepeti'ndeki combo yapısıyla micros'taki combo yapısında farklılık vardır. Muhtemelen micros'taki combo grupta eksik bir ürün vardır, eklemek gerekir.
  • Http yazıyorsa IISreset yapılır.
  • Service total yazıyorsa Yemeksepeti siparişleri düşmesi için transaction'ın kullandığı bir service total olmalıdır ve bu ysitemmapper.exe.config ve ysmicrosservice.exe.config'e eklenmiş olmalıdır.
  • Pos api webservice yazıyorsa Yemeksepeti ya da posapi isimli device silinmiş olabilir.
  • Pos api employee yazıyorsa Yemeksepeti/Posapi kullanıcısı ya da kullanıcı sınıfı silinmiş olabilir.

Buradaki bilgiler sorunu çözmenizi sağladı mı?

Evet Hayır

Aradığınızı bulamadınız mı?

Probleminizi uzman ekiplerimizle birlikte çözmek için E-Destek platformumuzu kullanabilirsiniz.

Protel E-Destek