• Anasayfa
  • Webpos Versiyon Güncellemesi Sonrası Simpra Arayüzünde Yükleme Tamamlandı Ekranında Hatası Nasıl Giderilir

Webpos Versiyon Güncellemesi Sonrası Simpra Arayüzünde Yükleme Tamamlandı Ekranında Hatası Nasıl Giderilir

Soru:

Webpos Versiyon Güncellemesi Sonrası Simpra Arayüzünde Yükleme Tamamlandı Ekranında Hatası Nasıl Giderilir

Cevap:

  1. Backofficeden cihazın lisansı düşürülür.
  2. Başlata %appdata% yazılır
  3. Açılan sayfasa webpos dosyası silinir.
  4. Simpra tekrardan açılır.

Buradaki bilgiler sorunu çözmenizi sağladı mı?

Evet Hayır

Aradığınızı bulamadınız mı?

Probleminizi uzman ekiplerimizle birlikte çözmek için E-Destek platformumuzu kullanabilirsiniz.

Protel E-Destek